Цей модуль допоміг мені виділити основні навички 21 століття, які розвиває інтернет в учнів. Я виділила для себе коли і на яких етапах створення проекту мої учні будуть використоввати Інтернет.
Також я пригадала закон про авторське право. А стаття щодо стратегій проти плагіату виявилась новою, актуальною та дуже потрібною.
Пошук інформації для проекту показав, що її досить багато для моєї теми, але перед використанням знайдену інформацію потрібно проаналізувати та оцінити. Для цього я створила форму оцінювання сторінок в Інтернеті.
Протягом сьогоднішнього дня я дізналась багато цікавого і корисного для себе)
Мар’яно, чомусь у вас знову з’явилось "ми". Це ж ви пишете рефлексію, це ж ваші думки, чи не так? Замість "ми" використовуйте "я", гаразд?
ВідповістиВидалитиА ще рефлексія має відображати ваші сумніви і запитання, труднощі, які виникали під час навчання. Спробуйте себе подосліджувати.
Успіхів вам і натхнення!
Добре, я постараюсь. Дякую за коментар)
ВідповістиВидалити